ΝΕΟ PIAGGIO MEDLEY!


ΝΕΟ PIAGGIO MEDLEY!

ΤΟ PIAGGIO MEDLEY ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΑΦΡΙΩΝ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

 

ΤΟ PIAGGIO MEDLEY ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ iGET ΣΤΑ 125 ΚΑΙ 150 CC, ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ 4 ΒΑΛΒΙΔΩΝ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΗΧΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ.

 

ΣΥΣΤΗΜΑ START & STOP, ABS, ΦΩΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ LED, ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ: ΤΟ PIAGGIO MEDLEY ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ, ΕΝΣΑΡΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.

 

Η ευελιξία του οχήματος στις αστικές μετακινήσεις, ο δυναμικός χαρακτήρας που προσδίδουν οι μεγάλοι τροχοί σε συνδυασμό με την άνεση και την ικανότητα μεταφοράς φορτίου της μεγάλης κατηγορίας των GT σκούτερ αποτελούν χαρακτηριστικά του Medley, του νέου σκούτερ της Piaggio που συνδυάζει τις υπερσύγχρονες αξίες του ορθολογισμού, της τεχνολογίας και του στυλ. Το Medley αποτελεί ένα μείγμα πρακτικότητας, τεχνολογικής καινοτομίας και αισθητικής, αντιπροσωπεύοντας απόλυτα την ιταλική φινέτσα, ενώ παράλληλα κατανοεί πλήρως τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες ενός κοινού που αναζητεί λύσεις σε ό,τι αφορά τη μετακίνηση που ξεπερνούν τις συνήθεις δυνατότητες ενός σκούτερ. Με το Medley τίποτα δεν θυσιάζεται.

Το Piaggio Medley συνδυάζει με επιδέξιο τρόπο, αφενός, τα πλεονεκτήματα ενός αμαξώματος με κύριο χαρακτηριστικό τους μεγάλους τροχούς, που εξασφαλίζουν εξαιρετική οδηγησιμότητα και σταθερότητα στον δρόμο συγκριτικά με τους μικρότερους σε μέγεθος τροχούς και, αφετέρου, τον ορθολογισμό ενός κλασικού σκούτερ, την προστασία, την ικανότητα μεταφοράς φορτίου, καθώς και την άνεση που προσφέρει η μεγάλη σέλα όταν υπάρχουν δύο αναβάτες.

Το Piaggio Medley προσφέρει ένα πακέτο βασικού εξοπλισμού που κανονικά αντιστοιχεί στην ανώτερη κατηγορία, και περιλαμβάνει το σύστημα φρένων ABS με διπίστονες δαγκάνες, όπως και το σύστημα «Start & Stop», χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει στον περιορισμό των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμου μέσω της αυτόματης εκκίνησης και διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα κατά τις βραχύχρονες στάσεις.

Οι δύο τετράχρονοι κινητήρες –στα 125 και 150 cc– είναι αμφότεροι υδρόψυκτοι, με σύστημα χρονισμού 4 βαλβίδων και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Πρόκειται για κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από την Piaggio, η οποία διαθέτει ένα από τα πλέον προηγμένα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στον κόσμο.

 

Πλαίσιο και αμάξωμα: στιβαρό, εύκολο στην οδήγηση και ελαφρύ

 

Η φέρουσα δομή του Piaggio Medley βασίζεται σε ένα νέο είδος πλαισίου με χαμηλή βάση στήριξης (low cradle) από ατσάλινους σωλήνες, οι οποίοι είναι ενισχυμένοι με πρεσαριστό χάλυβα προκειμένου το όχημα να γίνει στιβαρότερο.

Ο μπροστινός άξονας του οχήματος διαθέτει πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 33 χιλιοστών, ενώ η πίσω ανάρτηση είναι εξοπλισμένη με διπλό αμορτισέρ διπλής ενέργειας και ελικοειδή ελατήρια με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις. Χάρη στον συγκεκριμένο σχεδιασμό, τις μεγάλες 6μπρατσες ακτινωτές ζάντες (16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω) από κράμα αλουμινίου οι οποίες ξεχωρίζουν για το κομψό τους σχέδιο, καθώς και τα ελαστικά (100/80 μπροστά και 110/80 πίσω), το Piaggio Medley εξασφαλίζει άνεση στην οδήγηση, σταθερότητα στον δρόμο και ευστάθεια εφάμιλλη των σκούτερ ανώτερης κατηγορίας. Παράλληλα, το περιορισμένο βάρος των 138 kg, ως συνολικό βάρος του οχήματος με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων και όλα τα απαραίτητα αναλώσιμα υγρά (kerb weight), επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρήσει όλη την ευελιξία και την ικανότητα πραγματοποίησης ελιγμών, χαρακτηριστικά που αποτελούν τα ισχυρά σημεία των ελαφριών σκούτερ.

Το ισχυρό σύστημα πέδησης ABS, ως μέρος του βασικού εξοπλισμού, αναλαμβάνει την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος.

 

Κινητήρες: η νέα γενιά κινητήρων iGet της Piaggio

 

Στο Piaggio Medley, για πρώτη φορά εμφανίζεται μια νέα γενιά κινητήρων, οι αποκαλούμενοι iGet, οι οποίοι διατίθενται στις εκδόσεις των 125 και 150 cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, σύστημα χρονισμού τεσσάρων βαλβίδων και υδρόψυξη. Πρόκειται για κορυφαίους κινητήρες των αντίστοιχων κατηγοριών τους σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και τον σεβασμό προς το περιβάλλον οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι βάσει του ευρωπαϊκού προτύπου Euro 4.

Οι νέοι κινητήρες Piaggio iGet είναι αποτέλεσμα μιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θέτει ως πρωταρχικό στόχο νέα και περισσότερο προηγμένα επίπεδα ποιότητας και αξιοπιστίας. Κάθε πτυχή αυτού του σχεδιασμού στοχεύει στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας κάθε μεμονωμένου εξαρτήματος με σκοπό τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων. Περισσότερο από ένα εκατομμύρια χιλιόμετρα έχουν καταγραφεί μόνο στην αρχική φάση των δοκιμών, στην επίμονη προσπάθεια της Piaggio να επιτύχει αξιόπιστα αποτελέσματα. Το παραμικρό εξάρτημα του νέου κινητήρα, από την εξάτμιση έως τον εσωτερικό σχεδιασμό του καλύμματος της τελικής μετάδοσης και μέχρι το νέο φίλτρο αέρα, έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει πιο άνετη και ομαλή οδήγηση με λιγότερους θορύβους και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα.

Μεγάλο μέρος της τεχνικής σχεδίασης της Piaggio είχε ως μοναδικό επίκεντρο τη μείωση των τριβών μέσω της τοποθέτησης ρουλεμάν σε κάθε περιστρεφόμενο μέρος, στο σύστημα χρονισμού και στη γεωμετρία του γραναζιού στροφάλου, ενώ παράλληλα ο άξονας του κυλίνδρου μετατοπίστηκε με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβής στο έμβολο. Οι μηχανικοί θόρυβοι των νέων κινητήρων iGet είναι επίσης εξαιρετικά χαμηλοί χάρη στη μείωση του τζόγου και τη βελτιστοποίηση των υλικών και των σχημάτων.

 

Στο Medley υπάρχουν πολλά εξαρτήματα του κινητήρα που είναι εντελώς καινούργια:

- η θερμοδυναμική (κεφαλή, κύλινδρος, έμβολο, κοκοράκια με ράουλα), καθώς και όλα τα κινούμενα εξαρτήματα τα οποία έχουν βελτιστοποιηθεί για τη μείωση του βάρους και της τριβής

- ο στροφαλοφόρος άξονας για τη δραστική μείωση των κραδασμών·

- η μίζα: δεν υπάρχει πλέον το κλασικό μοτέρ μίζας, αλλά ένας ηλεκτροκινητήρας χωρίς ψύκτρες τοποθετημένος απευθείας στον στροφαλοφόρο άξονα. Το αποτέλεσμα είναι η παντελής απουσία τριβών για μια αθόρυβη, ανθεκτική και αξιόπιστη εκκίνηση του κινητήρα.

- το σύστημα ψύξης με το ψυγείο ενσωματωμένο στον κινητήρα: το χαρακτηριστικό αυτό μείωσε το συνολικό βάρος του οχήματος και τον χρόνο προθέρμανσης του κινητήρα (διαχείριση της θερμοκρασίας του κινητήρα), με ξεκάθαρα οφέλη στην κατανάλωση και τις εκπομπές.

- το κάλυμμα της τελικής μετάδοσης για την περαιτέρω μείωση του θορύβου·

-η τελευταία γενιά διπλών οδοντωτών ιμάντων για την ελαχιστοποίηση των παθητικών απωλειών, και πάλι προς όφελος της κατανάλωσης και των εκπομπών·

- οι ρυθμίσεις των σχέσεων της τελικής μετάδοσης που βελτιώνουν την οδήγηση, τις επιδόσεις και την κατανάλωση·

- το φίλτρο αέρα το οποίο βελτιώνει τη διαδικασία του φιλτραρίσματος μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τον θόρυβο της εισαγωγής αέρα και

- η νέα ενσωματωμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα με το σύστημα διαχείρισης του συστήματος Start & Stop (γεννήτρια, inverter S&S, RISS) το οποίο έχει αναπτυχθεί πλήρως από την Piaggio.

 

Η συνολική κατανάλωση καυσίμου επωφελείται από τη βελτιστοποίηση κάθε παραμικρού εξαρτήματος: η χιλιομετρική απόσταση του κύκλου δοκιμών WMTC φτάνει στα 47,5 χλμ./λίτρο για το Medley 125 και στα 45,9 χλμ./ λίτρο για την έκδοση των 150 cc.

Copyright © Ekthesimotosikletas.gr - All rights reserved.