MOTO GUZZI V9 MY17


MOTO GUZZI V9 MY17

ΟΙ V9 ROAMER ΚΑΙ V9 BOBBER, ΟΙ ΕΛΑΦΡΙΕΣ, ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΕΣ EASY CRUISER, ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΘΕ ΑΕΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ MANDELLO

 

Η V9 ROAMER ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΜΨΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ CUSTOM, ΕΝΩ Η V9 BOBBER ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗΡΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΨΥΧΗ ΤΗΣ MOTO GUZZI. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

 

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MOTO GUZZI 850 CC ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ EURO 4 ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΡΟΠΗΣ, ΟΜΑΛΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΙΤΑΛΙΚΩΝ CRUISER

 

Οι custom μοτοσυκλέτες δεν είναι κάτι καινούριο στη σχεδόν εκατονταετή ιστορία της Moto Guzzi. Πράγματι η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει κάποια από τα πιο διάσημα και αγαπητά μοντέλα που έχουν σημειώσει τις περισσότερες πωλήσεις, με την California να είναι αδιαμφισβήτητα η βασίλισσα. Ακολουθώντας την παράδοση και την επιτυχία αυτού του μοντέλου από το 1971, η Moto Guzzi σχεδίασε και κατασκεύασε μοντέλα μεσαίου μεγέθους που ανταποκρίνονταν στις ανάγκες ενός αυξανόμενου αριθμού χρηστών. Σε αυτά τα μοντέλα ανήκουν το V35 Custom του 1979, που αντικαταστάθηκε αργότερα από το πιο εμφανίσιμο V50, το οποίο αντικαταστάθηκε με τη σειρά του από το V65 Florida και στη συνέχεια η διάσημη Nevada, που κυκλοφόρησε το 1989 με βάση την V75 1985. Ώσπου το 2007 παρουσιάστηκε το μοντέρνο και στυλάτο Bellagio.

Τρία βασικά χαρακτηριστικά που προέρχονται από μια μοναδική κουλτούρα στις μοτοσυκλέτες, είναι κοινά σε όλες τις γενιές των custom μοτοσυκλετών Moto Guzzi:

- Ο αποφασιστικά προσωπικός σχεδιασμός, όπου η ειδική και μοναδική διαμόρφωση του κινητήρα παίζει καθοριστικό στυλιστικό ρόλο, πάντα στο επίκεντρο της προσοχής, καθώς και το ελικοειδές ρεζερβουάρ και οι χαμηλοί σωλήνες εξάτμισης,

- Ο θρυλικός εγκάρσιος κινητήρας 90° V-twin, που λανσαρίστηκε το 1967,

- Η απόλαυση της οδήγησης υπό όλες τις συνθήκες, που εξασφαλίζεται από την αναγνωρισμένη ανώτερη ποιότητα οδήγησης των μοτοσυκλετών Moto Guzzi που έχουν κλέψει τις καρδιές γενεών χρηστών σε όλο τον κόσμο.

Η ίδια κουλτούρα αποτέλεσε την έμπνευση και για τις δύο αυτές μοτοσυκλέτες Moto Guzzi. Η V9 Roamer αποτελεί μία παγκόσμια και εύχρηστη custom, πανέμορφη στην εμφάνιση και ευχάριστη στην οδήγηση, με πολλές μοναδικές λεπτομέρειες και εξαιρετικά φινιρίσματα. Η V9 Bobber εκφράζει ένα πιο σκοτεινό και νυκτόβιο πνεύμα. Έχει μεγάλα ελαστικά και total black εμφάνιση.

Οι V9 MY 17, αποτέλεσμα της διαδικασίας συνεχούς βελτιστοποίησης των μοντέλων Moto Guzzi, ξεχωρίζουν πλέον με μια σημαντική διαφοροποίηση, με δύο ξεχωριστές προσωπικότητες: η μία πιο τουριστική και η άλλη πιο σπορ.

Και οι δύο V9 MY 17 εξελίχθηκαν με σκοπό τη μεγαλύτερη άνεση και με προσανατολισμό τα μεγάλα ταξίδια, με νέες διαφορετικές θέσεις οδήγησης, πιο αναπαυτικές σέλες και μια ολόκληρη γκάμα αξεσουάρ τουρισμού.

 

V9: νιώθεις την ποιότητα
 

Με αυτές τις ρητές στυλιστικές και τεχνολογικές αναφορές, που επανέρχονται κατά τη διάρκεια της ιστορίας της Moto Guzzi, οι δύο V9 δεν θα μπορούσαν παρά να είναι όμορφες, διασκεδαστικές και ασφαλείς. Συγκεκριμένα, η Moto Guzzi επικέντρωσε τις προσπάθειές της σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία μιας σχεδίασης που θα βελτίωνε τις κομψές γραμμές του δικύλινδρου 850 που κατασκευάζεται στο Mandello. Επιπλέον μεγάλη προσοχή δόθηκε στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα: εξαιρετική φροντίδα δόθηκε στο φινίρισμα και τα εξαρτήματα των V9 Roamer και V9 Bobber. Ένας νέος τρόπος αντίληψης της μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού. Αγγίζοντας τις επιφάνειες, μπορούμε να αισθανθούμε τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας όπως το ατσάλι και το αλουμίνιο, ενώ τα πλαστικά μέρη έχουν μειωθεί στο ελάχιστο. Το μεταλλικό ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα «δάκρυ» και στις δύο εκδόσεις V9, χωρητικότητας 15 λίτρων, έχει φινίρισμα από μια λεπτή επίστρωση διάφανου βερνικιού που προστατεύει το λογότυπο της Moto Guzzi. Τα μπροστινά και πίσω φτερά είναι επίσης μεταλλικά. Τα πλευρικά καλύμματα, η τάπα του ρεζερβουάρ και οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη, ωστόσο, είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο. Το φινίρισμα του περιβλήματος των εργονομικών διακοπτών των ηλεκτρικών συστημάτων είναι επίσης από αλουμίνιο, όπως και τα μαρσπιέ οδηγού. Τα ατσάλινα τελικά της εξάτμισης προστατεύονται από έναν δεύτερο σωλήνα, ο οποίος βοηθά στη μείωση της θερμότητας που εκπέμπεται και προστατεύει τις εξωτερικές επιφάνειες, δημιουργώντας μια κοιλότητα αέρα.

Οι ραφές του πλαισίου και η ποιότητα της βαφής του έχουν άψογο φινίρισμα όπως και οι επιμελείς λεπτομέρειες του εγκάρσιου 90° V-twin κινητήρα, όχι μόνο όσον αφορά τη χύτευση αλλά και τη μαύρη ματ βαφή που αναδεικνύει το σήμα της Moto Guzzi, τοποθετημένο στα αλουμινένια καλύμματα της κεφαλής του κυλίνδρου. Αξίζει να αγγίξετε αυτές τις δύο μοτοσυκλέτες και να παρατηρήσετε τις λεπτομέρειές τους, οι οποίες εκπέμπουν ολόκληρη την κατασκευαστική παράδοση και κουλτούρα που χαρακτηρίζει τα καλύτερα μοντέλα Moto Guzzi.

Copyright © Ekthesimotosikletas.gr - All rights reserved.